Producenci

Zaloguj się

Certyfikat SSL

Regulamin

Regulamin sklepu


1. Wstęp

Sklep internetowy Skarbnica Zdrowia umożliwia Państwu zakupy przez Internet i dostępny jest 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę pod adresem internetowym http://www.skarbnicazdrowia.pl.

Właścicielem sklepu skarbnicazdrowia.pl jest firma:

SUMANI Jarosław Grzelak
ul. Osmańczyka 18/404,
01-494 Warszawa
Tel.: 727 989 727
e-mail: info@skarbnicazdrowia.pl
Regon: 141084430
NIP: 118-065-65-81
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej: 453605

Informacje zawarte na stronach sklepu może przeglądać każda osoba bez konieczności rejestrowania się i dokonywania zakupów.

Wszystkie towary oferowane w Sklepie Skarbnica Zdrowia są fabrycznie nowe. Przed dokonaniem zakupu Klient powinien zapoznać się z oferowanymi towarami, których opisy znajdują się przy każdym produkcie. W przypadku, jeżeli zamieszczony opis jest dla Klienta niewystarczający lub Klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.


2. Warunki zakupu

Dokonując zakupu Klient akceptuje warunki poniższego regulaminu.

Podstawowym warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe wypełnienie umieszczonego na stronach sklepu formularza zamówienia.

Klient składający zamówienie zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza oznaczonych jako obowiązkowe.

Dokonując zamówienia (wypełniając formularz) Klient automatycznie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdza ich dobrowolne udostępnienie. Jednocześnie Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich zmianę lub usunięcie w dowolnej chwili z bazy danych.

Sklep Skarbnica Zdrowia zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwość tzn. uniemożliwiających uzyskanie potwierdzenia zamówienia pod podanym adresem poczty elektronicznej lub numerem telefonu.

Sprzedawca ma prawo odmowy przyjęcia zamówienia w przypadku braku towaru lub braku wystarczających danych adresowych do realizacji przesyłki. Odmowa przyjęcia zamówienia powinna zawierać uzasadnienie, które zostaje wysłane do Klienta.

Zamówienia może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia lub firma.

Potwierdzenie zamówienia dokonywane jest telefonicznie przez pracownika sklepu w tym samym dniu lub do południa następnego dnia roboczego, bądź przez odpowiedz zwrotną na wiadomość e-mail wysłaną ze sklepu.
Każde zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Skarbnica Zdrowia musi zostać Potwierdzone przez Nabywcę.

3. Ceny towarów

Wszystkie ceny towarów, które znajdują się w ofercie sklepu są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto. Cena towaru nie uwzględniają kosztów dostawy. Cena nie uwzględnia kosztów pobrania, które pokrywa Klient. Ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.

4. Sposoby składania zamówień

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy kontakcie z naszymi handlowcami.

Pocztą elektroniczną (email)

Wystarczy przesłać email na adres info@skarbnicazdrowia.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe do osoby zamawiającej, adres dostawy, wybrany sposób płatności, towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.

Telefonicznie

W określonych przypadkach, np. gdy nie mają Państwo w danym momencie dostępu do Internetu lub jest to dla Państwa wygodniejsza forma złożenia zamówienia, przyjmiemy zamówienie podczas rozmowy telefonicznej rejestrując je ręcznie w systemie i nadając w ten sposób unikalny numer zamówienia.

Złożone zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń. Dlatego w przypadku specjalnych promocji, ograniczonej liczby dostępnych produktów, zachęcamy do szybkiego składania zamówień.

Zmiana zamówienia - zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia (np. adres dostawy, zmiana sposobu płatności itp.) można dokonać wysyłając stosowny email na adres koniecznie zaznaczając, najlepiej przy pomocy numeru zamówienia, którego zamówienia zmiana dotyczy. Zmiany można także dokonać kontaktując się z nami telefonicznie 727 989 727.

Odwołanie zamówienia - Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się pod numerem telefonu 727 989 727
lub email-em: info@skarbnicazdrowia.pl. Jeśli zarejestrowałeś się w naszym systemie zamówień, możesz przy jego pomocy zgłosić chęć anulowania zamówienia. Nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia jeśli paczka już została wysłana, tj. przekazana firmie kurierskiej. W takim przypadku należy powiadomić nas o chęci rezygnacji z zakupu oraz odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera.

5. Formy płatności

W sklepie skarbnicazdrowia.pl obowiązują następujące formy płatności:

1. przedpłata na konto Sklepu Skarbnica Zdrowia,
2. za pobraniem (Klient płaci gotówką przy odbiorze przesyłki),
3. Gotówką przy odbiorze osobistym

Koszty przesyłki znajdują się w tutaj: http://skarbnicazdrowia.pl/pl/i/Sposoby-platnoscidostawy%2Cczas-realizacjizwrot/3


6. Formy dostawy

Klient ma możliwość wyboru formy płatności i dostarczenia zamówionego towaru.
Zamówienie może być zrealizowane za pośrednictwem: Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej (na życzenie klienta i za dodatkową opłatą wg. cennika firmy kurierskiej).

Ceny przesyłek zagranicznych są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej lub innego spedytora, którym zostanie wysłana przesyłka.

Termin realizacji zamówionych przez Klienta produktów wynosi maksymalnie 5 dni roboczych dla przesyłek na terenie Polski.

Jeżeli termin realizacji zamówienia zostałby wydłużony z przyczyn od nas niezależnych, Klient zostanie bezzwłocznie o tym powiadomiony.

Sklep Skarbnica Zdrowia nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy firm spedycyjnych.

W przypadku nieterminowego dostarczenia lub zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej termin złożenia reklamacji u tego spedytora wynosi 14 dni od daty nadania (termin ten jest niezależny od Sklepu Skarbnica Zdrowia).

7. Zwroty


a. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów mają Państwo prawo zwrotu towaru w stanie nienaruszonym w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, a także prawo rozwiązania umowy i anulowania zamówienia bez podania przyczyn. Odbiorca przesyłki może zrezygnować z przyjęcia towaru już po jego dostarczeniu jeżeli zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub ofertą.

b. Sklep gwarantuje zwrot ceny zakupu zamówionego towaru w ciągu 7 dni roboczych przekazem pocztowym lub przelewem na konto Kupującego.

c. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru z dowodem zakupu oraz wskazaniem sposobu zwroty pieniędzy.

d. Zwracane produkty należy przesłać przesyłką pocztową poleconą na adres:

SUMANI Jarosław Grzelak ul. Osmańczyka 18/404, 01-494 Warszawa.

e. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Szczegóły zwrotów znajdują się pod poniższym linkiem:

http://skarbnicazdrowia.pl/pl/i/Sposoby-platnoscidostawy%2Cczas-realizacjizwrot/3


8. Reklamacje

a. W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przesyłek uszkodzonych przez firmę kurierską jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu reklamacji.

a. W przypadku stwierdzenia wad w zakupionych produktach klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

c. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (np.: z powodu braku towaru w magazynie) sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru.

d. Sklep zwraca koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego z powodu wad w ciągu 7 dni od daty otrzymaniu przesyłki od Kupującego.

e. Dotyczy przesyłek z przedpłatą na konto: w przypadku problemów z dostarczeniem przesyłki spowodowanych z winy dostarczyciela (Poczta Polska, firma kurierska), Sklep nie wysyła powtórnej przesyłki i nie zwraca pieniędzy na konto do momentu otrzymania wyjaśnienia (odpowiedzi na reklamację) ze strony dostarczyciela.

9. Bezpieczeństwo danych

a. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, ( tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz . 926 , z późniejszymi zmianami) Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Kupujących. Zgodnie z tą ustawą Kupujący mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania lub do żądania usunięcia ich z bazy danych Sklepu SZ. Składając zamówienie i podając dane osobowe Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów firmy SUMANI Jarosław Grzelak.


b. Baza danych osobowych Kupujących nie będzie udostępniana innym podmiotom. Nie będzie też udostępniane nikomu poza personelem pracującym przy realizacji zamówień. Dane osobowe naszych Klientów wykorzystywane są wyłącznie do celów realizacji zamówień lub kontaktu z Klientami w przypadku kłopotów wynikłych podczas realizacji zamówienia.

Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep SkarbnicaZdrowia.pl w ramach realizacji umowy z Kupującym jest upoważniony przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

10. Koszty przesyłek

Poniższe informacje dotyczą zamówień realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Koszty wysyłek zagranicznych są ustalane indywidualnie i zależą od kraju dostawy, wagi towaru oraz wybranego przewoźnika.

Koszty dostawy zależą od wybranego przez Państwa sposobu płatności oraz wagi produktu:

1. Wpłata na konto

- przesyłka Pocztą Polską (ekonomiczna) - 5,00 - 12,00 zł

- GRATIS od kwoty 199 zł (przesyłka ekonomiczna)

- przesyłka Pocztą Polską (priorytet) - 6,00 - 14,00 zł

- Paczkomaty Inpost - od 8,00 zł

- przesyłka kurierska: 20,00 zł - GRATIS od kwoty 2000 zł

2. Pobranie

- przesyłka Pocztą Polską - ekonomiczna : 17,00 zł (bez względu na wagę)

- przesyłka Pocztą Polską - priorytetowa : od 14,50 zł do 19,00 zł

- przesyłka kurierska: 28,00 zł

3. Odbiór osobisty

- bez dodatkowych kosztów (gotówka lub przelew elektroniczny).

4. Przesyłki zagraniczne

Koszty przesyłek zagranicznych są naliczane zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub innego przewoźnika (w zależności od wagi przesyłki).

Przesyłki zagraniczne są realizowane po dokonaniu wpłaty za zamówione produkty

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przy transakcjach zagranicznych

przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay



11. Czas dostawy

Dostawa firmą kurierską

W przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Przesyłka dociera do odbiorcy na drugi dzień po jej nadaniu. Może się jednak zdarzyć, że przesyłka dotrze w ciągu 48 godzin z powodu np. awarie samochodu, korki, warunki atmosferyczne, błędy ludzkie.

Opóźnienie dostarczenia przesyłki może nastąpić także w przypadku nieobecności adresata pod wskazanym adresem dostawy przesyłki.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z którą warto kontaktować się telefonicznie.

Dostawa Pocztą Polską

W przypadku większości przesyłek jest to od 2 do 7 dni. Niestety, zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach. Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ co może być przydatne dla naszych klientów.

12. Czas realizacji / dostępność towaru

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 24 godzin do kilku dni.

13. Termin wysyłki

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw, stanach magazynów naszych dostawców a także informacji uzyskanych od dystrybutorów i producentów. Mimo dołożenia wszelkich starań w przedstawianiu rzetelnych informacji o terminach wysyłki, z uwagi na mnogość i jakość czynników (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mają wpływ na tą informację, możliwe jest zarówno skrócenie jak i wydłużenie czasu realizacji zamówienia. Jeśli czas realizacji ulegnie wydłużeniu zostaniecie Państwo o tym poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.

14. Stan magazynu - uaktualnianie

Należy pamiętać, że pomiędzy momentami aktualizacji informacji o stanach magazynowych prowadzimy sprzedaż, a klienci składają nowe zamówienia. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że możesz zamówić produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej co wyczerpało zapas magazynowy. Zdarza się to rzadko, ale może mieć miejsce. Jeśli dany produkt będzie w danej chwili niedostępny zostaniecie Państwo o tym poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.

O czym należy pamiętać?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia. Zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, w 80% przypadków jest to krócej niż 4 godziny robocze od momentu złożenia zamówienia (pracujemy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku). Brak możliwości kontaktu z klientem w sprawie jego zamówienia może wydłużyć czas realizacji.

  • Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia.
  • Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  • Kurierzy są pracownikami firm kurierskich/przewozowych . Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów czy innych przewoźników.

Wyjaśnienie oznaczeń czasów realizacji

  • 24 godziny Towar w magazynie. Możliwość wysyłki w 24 godziny.
    Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
  • 48 godzin Towar w magazynie.Możliwość wysyłki w 24 godziny.
  • 3 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 2-3 dni robocze.
  • 4 dni Brak towaru w naszym magazynie. Sprowadzamy go w 3-4 dni robocze.
  • 5 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 5 dni.
  • do 14 dni Brak towaru w naszym magazynie. Dostawa towaru zazwyczaj mieści się w okresie 2 tygodni.
  • zapytaj o dostępność Brak w magazynie. Możliwość sprowadzenia pod zamówienie.
    Czas realizacji zależny od dostępności u dostawców, zazwyczaj ok 2 tygodni.
  • zapowiedź Nowy produkt. Jeszcze nie jest znana cena, a termin wprowadzenia do sprzedaży jest niepotwierdzony.
  • koniec modelu (wyprzedany) Brak w magazynie. Model produktu wyprzedany. Możliwe, że nie będzie już kolejnej dostawy.

Uwaga!

Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)


Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem:Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.


3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Prosimy nie odsyłać zwracanego towaru "za pobraniem"



Postanowienia końcowe


Sklep Skarbnica Zdrowia zastrzega sobie prawo do czasowego uniemożliwienia dostępu do stron Sklepu z przyczyn technicznych lub organizacyjnych.

Sklep Skarbnica Zdrowia zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu ich na stronach internetowych Sklepu.

W sprawach spornych nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.

Wszelkie wątpliwości i pytania prosimy kierować na adres naszego Sklepu: info@skarbnicazdrowia.pl



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat : SUMANI Jarosław Grzelak, ul. Osmańczyka 18/404, 01-494 Warszawa, tel.: 727 989 727, e-mail: info@skarbnicazdrowia.pl

– Ja/My..................................................................................................................................

niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

….........................................................................................

…..........................................................................................

….............................................................................................

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) : …........................................................................

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): …............................................................................

– Adres konsumenta(-ów) : …..........................................................................................

….......................................................................................................................................

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

….........................................................................................................................................

– Data : ….............................................



(*) Niepotrzebne skreślić.


>> POBIERZ FORMULARZ << - pobierz formularz


Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sposoby Na Ból

Newsletter Skarbnicy

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności on-line

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Sklep internetowy Shoper.pl